torstai 26. elokuuta 2021

Kyykkyjä ja tukkia.

Tukan väri vaihtui vähn niinku lennosta vaaleasta tummaan. Ihan yksväristä en kumminkaan hakenut joten raitoja heitin mukaan myös, ne ei kyllä nyt näissä kuvissa näy. Mut joo, brunettena nyt sitten.




Treenit kulkeneet ihan semisti. Tänään ois vuorossa töiden jälkeen maastavetoa. Menneinä treeneinä kuitenkin kyykkyjä ja punnerrusta.


Viimeviikolla kyykkyä. Teinköhän 2 vai 3x5 120kilolla. Piti tehä alunperin kolmosia, mut sain jotenkin heivattua lampaan pois päästä ja puskin vitosia. Siihen päälle vähän korokkeelta suorinjaloinvetoa ja lantionnostoa.



Tukkipunnerrusta taas koitin vähän hioa. Kevyemmillä painoilla harjottelin sitä nopeutta ja jalkojen käyttöä. En tiedä miks liike hidastuu aina ihan sikana ja potku jää tosi surkeeksi, kun painoa tulee lisää. No, 60kiloa liikku ihan semisti.

Eilen taas etukyykkyä, nyt vähän isommalla raudalla kolmosia. eli 3x3x100kg



Etarin jälkeen tein vielä hackkyykkyä ja etureisiä smithissä. Hackkyykky tuntui tossa vittuilevassa polvessa jotenkin kummalliselta. Ei sinällään sattunut, mutta jotenkin se ei ihan oireettomaltakaan tuntunut. No, oireilu loppui samaan kun sain vikan toiston tehtyä ja toistaseksi oireilu jäi siihen kyllä, onneksi.

Mutta vähän muihin juttuihin. Oon tykännyt nyt, kun on treenit vähän vaihtunut ns voimailupainotteisiksi.Tai no, ihan alkuhapuilua tää nyt vielä on, mut kuitenkin. Eilen salilla kun tota etaria tuli tehtyä, niin alko kyllä mietityttämään todenteolla taas tää oma ulkonen habitus ja se, kuinka paljon se itseä ärsyttää.

Sen keväisen kirrareissun jälkeen en oo enää niin intensiivisesti punninnu ruokia ja ohisyöntejä on ollut ihan vitukseen. EI nyt sentään olla ihan siinä pisteessä, missä ennen sitä dieettiä, mutta paino pyörii siinä 95 nurkilla. Ihan ok, ei sinällään häiritse, mutta se, miten sen näkyy ja miltä senäyttää omaan silmään, niin....Joo. Ei kiva. Eli nyt vähän aletaan ryhdistäytymään taas.

Viikonloppuna ois kaverin synttärit ja sunnuntaina varmaan tulee vähän mätättyä,mutta se menkööt. Kuitenkin se, että on tavoite olla vahva, ei automaattisesti tarkoita sitä, että pitäs alkaa kaksinkäsin mättäämään. Niin ihanalta kuin se kuullostaisikin :D En sen enempää meinaa nyt tässä kohtaa alkaa puntarin läpi ruokia käyttämään, vaan hiuka präkään hiilareita treenipäiville ja treenittömiltä päiviltä isommat hiilarit pois. Kun pääsee alkuun niin sitten vois taas hiukan puntaroida. Sillon tosin, kun oli ne mun dieetin vikat ajat, niin kalorit oli aikalailla alhaalla, siihen en en nyt oo lähössä. Mutta vähän jos sain kuntoa siistittyä tässä samalla, niin ois jees.


Nyt eväiden tekoon ja alan valmistautua töihin lähtöön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti