tiistai 3. huhtikuuta 2018

Startti kohti kesäkuntoa.

Elikkäs joo, kuten otsikosta saattanee päätellä, niin kesäkondista aletaan tosissaan nyt hakemaan. Onhan tässä nyt jo hyvä tovi tunnusteltu treenejä ja että miten ne lähtee käyntiin ja nyt alkaa tuo hormonitoimintakin olemaan pikkuhiljaa ennallaan ja sen myötä aineenvaihduntakin. Eilist lukuunottamatta tää viikko on treenien kannalta kevyt. Kroppa on aivan tukossa ja torstaina pääsen kunnolla runtattavaksi ja tarkoituksena ois käydä siis koko kroppa läpi. Pohkeet juilii liki joka treenissä, samoin reiden loitontajat. ja oikeatsaan ihan kaiki...Forkut huutaa hoosiannaa jo perunan kuorimisesta. Näin pitkää taukoa mulla ei oo silti hierojasta kyllä ollutkaan sitten...noh, moneen vuoteen. Ja sen kyllä huomaa. No mutta, nyt kun kroppaa aletaan taas muovaamaan aukinaisemmaksi ja vastaanottavaisemmaksi, niin eiköhän tästäkin valaasta rantakuntonen saada!

Tavoite olis kutakuinkin viimekesän kunto;




Jotakuinkin tuo olsii avoite tänäkin kesänä, ja jos oikein innostuu niin kiristelisi siitäkin vielä pois. Tänävuonna mun tuskin kisattua tulee, niin voi sitten hiuka dieetata. Eipä tuokaan kunto monen silmään kummonen ole, mut mulle se on ja se riittää.

Eli kuten sanoin, niin tää vk treenien suhteen iisisti ja ensviikolla aletaan sitten kunnolla ja jätetään diipailut ja tuntumat sikseen.  Jokusen kilon paino on jo pudonutkin, mut mitään piukkaa dieettiä en vielä oo alottanut. Toki useamman viikon jo on vanhoihin hyviin tapoihin palauduttu, eli ns. kiristely kun alkaa, niin ei kovin korkeelta tuu putoamaan. Möhöhö.

Sit parit treenit;

-Kulmasoutu tangolla 2x12x40kg, 4x10x60kg
-Alatalja 2x12x40kg, 2x12x45kg ja 2x12x50kg
-Lat.veto ristitaljassa 12x20kg ja 3x12x30kg
-Soutu alataljassa kahvalla 12x40kg, 12x45kg, 12x50kg, 12x55kg, 12x60kg ja 12x65kg
-Alasveto 4x12x30kg
-Hauiskääntö käsipainoilla 3x12x7,5kg
-Hauiskääntö myöt./apinaote 3x12x7,5kg

Lajitreeniä;
-Merimieskävely 135kg x40m,  180kg x40m, 215kg x20m ja 180kg x20m
-Säkinkanto 70kg 2x60m
-Atlaskivet 60 ja 80kg 3 sarjaa

-Maastaveto 10x60kg, 8x80kg, 5x100kg, 3x120kg, 3x3x140kg ja 1x150kg
-Vatsat pallolla 5x20
-Julle 4x10x50kg



 Nyt kun oyörätietkin on jo liki kokonaan sulat, on myös tullut harrastettua noita vaunulenkkejä. Tosin mun lenkkini on se että haen/vien Lucan koulusta/kouluun, mutta on se nyt n.3km edestakasin. Ja aerobisen vihaajana se on jo paljon :D Nojoo, kyl mä sentään ees kävelen ripeesti.




Nyt kun pitkästä aikaa oikein vähän väsyttäis tähän aikaan JO, niin vois melkein mennä koittamaan, saisko sitä nukuttua. Jos hormonitasapainon myötä nää "ylimääräiset kierrokset" alkais loppumaan ja alkais saamaan kunnon uniakin jo pian.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti