tiistai 6. maaliskuuta 2018

Hyvää treenifiilistä.

Nonii, tosiaan ton edellisen postaukse kirjoitin kyllä jo aiemmin, mutta eilen kun bloggerissa käväisin, niin huomasin sen olevan julkaisematta, joten sori siitä.

No, kummiskin! Jos tossa yhessä kirjotuksessa kerroin kokeneeni pienen onnistumisen tunteen, kun synnytyksen toisena maastavetotreeninä vedin 6x120 kg, niin eilen vasta tuntuikin kivalta;

-Maastaveto 2x12x60kg, 10x80kg, 5x100kg ja 4x5x120kg!
-Prässi (yhden jalan) 12x50kg, 12x60kg, 12x70kg ja 12x80kg
-Kyykky smithissä erit. leveänä loppupuristuksella 12x+20kg ja 3x12x+40kg
-Reiden ojennukset ja koukistukset restpausena 100x20-25kg




Tänäpä sitten olkapäitä ja rintaa.

-Militarypunnerrusta 2x12x20kg, 10x30kg, 2x5x40kg
-Vinopenaa smithissä 2x12x+10kg, 12x+20kg ja 4x8x+30kg
-Pystypunnerrus istuen käsipainoilla 4x10x12.5kg
-Rintaa ristitaljassa (ylhäältä alas) 4x12x10kg
-Rintaa ristitaljassa (alhaalta ylös) 4x12x2.5-5kg
-Vipunostot 2x10x8kg ja 2x10x10kg
-Facepull pyramidina 20x10kg, 20x15kg, 15x20kg ja 10x25kg, pieni tauko ja samat setit alkuun takaisin.



Ainoa, jota en vielä synnytyksen jälkeen o kokeillut, on kyykky. Nojoo, smithissä oon tehnyt erinäisiä kyykkyjuttuja, mut stä vanhaa kunnon peruskyykkyä en oo viel uskaltanut. Niinkun kirjotikin johonkin postaukseen, niin en tie mikä, mut joku mun polvissani vibailee. Noh, kyllä mä joku kerta uskaltaudun sitäkin taas tekemään 8) Huomenna tai torstaina seuraavaksi treenille, ja jalat olis vuorossa. Katotaan jos noi polvet tuntuu ihan hyvältä, niin tota kyykkyä voi melkeimpä miettiä sitten jo...

Tänäpä oli ruokana ite tehtyä ranuja ja jauheliha-tonnikalapihvejä ;P



Rahkan ja mehukeiton kanssa oon nyt vedellyt mysliä muutamaan kertaan. Kalorit tuppaa jäämään taas hiukan vajaiksi, niin toi mysli on ihan hyvä lisä tonne, vaikka hiukan sokerista onkin.



Nyt pakko mennä kumminkin unten maille, mikäli tuo pikkunen porukolli sen suvaitsee.. >:)

Mietin muuten, että voisin tehä sellasen jutun, että määräämättömän ajan ( kuitenkin viikon tai kaksi ) kuvaisin treenit nii, että tulisi useammasta, ellei jokaisesta liikkeestä tänne blogiin kuvasarja kys. liikkeestä ja miksi se menee niin. Ja aina parempi, jos joku siitä saisi irti jotakin omiin treeneihinsä.

No mutta nyt sinne sänkyyn!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti