torstai 8. maaliskuuta 2018

Ekat kyykyt.

Oi vitsit. Tänään olin piiiiiiiitkästä aikaa Power Teamilla treenaamassa! Vuorossa oli se eka kyykkytreeni, joka vähän jännitti..No mites se meni? Ihan semisti.
-Kyykky ?x20kg, 2x8x50kg, 6x60kg, 6x70kg, 5x80kg, 5x90kg, 3x3x100kg ja 2x110kg
-Kahden jalan prässi 4x8x+100kg
-Reiden ojennukset 4x12x25kg



 Olin ihan todella yllättynyt tosta kyykystä! Vasta tossa viimisessä kakkosessa jonka tein 110kilolla laitoin vyönkin vasta. Kaikki muut sarjat meni pelkällä lämppärillä. Olin ihan sata, että alkais kroppa vatkaamaan jo lämmittelyissä, mutta ei! Ottaen huomioon, että mun maksimikyykky on ollut se 130kiloa, niin tää oli kyllä ihan semijees.

110kilon kanssa kyllä ekassa toistossa kyllä syvyys ei ollut ihan kohdallaan, siksi teinkin vielä sen toisen perään ja siinä sitten oli, tai ainakin liki. Siihe oli hyvä lopettaa :)

Vaikka edellispäivänä meinas lammas iskeä, kun olkapäistä on voimat kyllä kokonaan lähtenyt, niin täytyy olla tyytyväinen, että alakroppa on pysynyt näinkin hyvin menossa mukana ja voimatasot ei oo tippunut mihinkään ihan olemattomiin.

Eilinen yläseläntreeni meni näin;

-Kulmasoutu smithissä 15x+20kg, 2x15x+40kg, 2x10x+60kg, 2x12x+40kg /stopeilla
-Alatalja 12x50kg ja 3x12x55kg
-Lat.veto ristitaljassa 15x15kg, 12x17,5kg 2x12x20kg
-Alasveto 4x12x20kg
-Soutu 4x12x27,5kg

Viikonloppuna, tarkemmin sanottuna sunnuntaina olisi tarkoitus mennä kokeilemaan vähän lajitreeniä..Odotukset ei kovin korkealla ole, mutta sitten sen näkee. Ite aattelin, jos ainakin merkkaria ja kiviä koittaisi. Tukkia vois ottaa ihan vaan olkapäätreeninä hiukan. Noh, katsotaan..

Tässä kun on koittanut miettiä, että mitäs sitä alkais hakemaan nyt tolla treenaamisella...Tänään tulin siihen tulokseen taas, että todellakin sitä voimaa ja paljon. Toisaalta aloin miettimään, että pystynkö enään saavuttamaan sillä yhtään mitään? Itsellehän tätä tehdään, mutta tossa kilpailemisessa on se oma juttunsa. Ja sitten herää se kysymys, että onko järkeä kilpailla, jos tsäänssit päästä huipulle ei oo asteikolla 0-100 ainakaan yläpäässä? JA vaikka olis, niin onko, jos ajattelee että ei? Niin. Emmäkkään tiedä.

Noh, se niistä filosofisista pohdinnoista. Nyt pikkuhiljaa sänkyyn, jos vaikka ois kroppakin väsynyt kyykkytreenin jäljiltä...Muahha, toivoa saa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti