keskiviikko 14. helmikuuta 2018

Treenien ja ruokien suunnittelua sekä ennenjälkeenbullshittiä.

Lihavaroitus. Eli ennenjajälkeen kuvia.


Huh! Parit treenit taas saa päivittää tänne ja samalla vähän muutakin juttua.

Nyt kun oon käynyt "petturoimassa", eli treenaamassa tuolla Pihlavan kuntosali Tiimillä, niin oon miettinyt, et tarvisin kuulokkeet. Power Teamilla soi kunnon musat kunnon volumella, niin siellä ei ikin tullut edes oikein mieleen, että tarvis omia kuulottimia :D Noh, eilen poikkesin Prismassa ostoksilla, niin mukaan tarttu JBL:n kuulokkeet. Näitä on paljon kehuttu. Mä ostin kumminkin tämmöset halpamallit, hintaa oli vaan 29,90.  Sen verran vähän näitä kumminkin loppupeleissä tulee käytettyä, et tuo hinta on ihan sopiva. Ja kyllä nää noin niinkun kolmenkymmenen egen kuulokkeiksi pelitti yllättävän hyvin!



Tässä kun on tätä löystynyttä, paineetonta ja ryppystä selluliittista kropppaa kattellut ja kironnut, niin oon yrittänyt miettiä, et miten lähen tätä loputonta työmaata taas vähän niinsanotusti ehostamaan.

Liki parisen viikkoa tässä nyt on sitten treenailtu. Huomenna tulee synnytyksestä 5vk.

Nyt on vähän koitettu niitä paineita hakea takaisin ja päästä siihen rytmiin kiinni. Rytmi alkaa löytyä, lihaspaineet ei, mikä on kyllä ihan ymmärrettävää, mutta vituttaa _aivan saatanasti_. Tossa jokupv mietin, että täytyy ottaa nyt synnytyksen jälkeen niitä "ennen kuvia" ja sitten uus kuvasatsi tossa kesän kynnyksellä. Ja nyt kujn tarkistin, pohdin näitä samoja juttuja edellisessä kirjoituksessa :D No mutta enivei! Minäpä sitten tuonne eteiseen menin peilin eteen ja laitoin puhelimen kuvavalmiuteen;

Ei saatana...ei kyllä kyennyt. Ihan järkyttävä tunne valtas mut enkä vaan voinut niitä kuvia ottaa. Tulin takas istumaan koneelle ja aattelin, et kirjotan vaan nuo treenit tänne.  Noh, menin kotvasen päästä uudestaan. Otin yläkropasta pari kuvaa ja mua alkoi liki oksettamaan se tilanne, niin jäi se siihen sitten taas. Päätin sitten kumminkin, että mites sitten alakroppa, jahka siittä edes sais jotain kuvaa.  No sain, eikä välitöntä kyökkärefleksiä tullut, vaikken kyllä siitä tilanteesta nytkään nauttinut. sitten tuli mieleen, että ähän on jossain kohtaa tossa raskauden aikana pakaraa koittanut kuvata, kun sitä aloin vähän enemmän reenaamaankin. Sitten lätkäsin kuvat piruuttani vierekkäin;



Ero ei ole mitenkään ihan järkyttävän suuri ja kyselin vähän Peppeltäkin, että onkos noissa nyt mitään eroa...Et vähän ku jotain olis, mut en kyllä oikeen tie mitä. Vähän pakettiin on taitanut mennä ja tällä rasvamäärällä se on ihan jees, vaikka iso pylly kiva onkin. Pakaralihas taitaa tossa oikeanpuolimmaisessa myös inan enemmän erottua.

No mutta. Noita kuvia kun paintilla vierekkäin asettelin, niin tallennuskohdassa tuli vastaan vieläki vanhempi jalka/kankkukuva. Muistatteko tämän?



Nuo kuvat onkin sitten tuolta vuosilta 2014 ja 2015. Ekassa kuvassa painoa olen jo pudottanut, mutta toisessa kuvassa on otettu treeniin mukaan kuningasliike, eli kyykky. Kuvien välillä taisi olla jotakin...7-9kk? en muista tarkkaan, mutta kyllä se kyykky vaan tehtävänsä tekee. Tuossa tosin on kiinteytystä tullut. No mutta....otimpa tänäänkin tollasen sivukuvan ja liitin tohen janan jatkeeksi;


Että joo, kyllä mm. se kyykky ( <3) sitä lihaa sinne tekee. Niin kankkuun kuin reiteenkin. (Ja kyllä, viimisessä, eli tänään otetussa kuvassa loistaa myös se nahkaröllö (onneksi kumminkin paidan alla) josta olen useampaan kertaan täälläkin kirjoitellut.)

Että vaikka alkuun, ja kyllä vieläkin vituttaa tämä täys lölleroyläkroppa, niin onneksi alakropalle jotain on edes tapahtunut. Eli tossa raskaana kun päätin, että jos edes kankku olisi jotenkuten tikissä voimatasojen laskiessa niin jee. Ja huonommaksi tuo perä/koivet nyt ainakaan oo mennyt.

Muttamutta, laitetaas viimisimmät treenit tähen;

-Suorinjaloinmave smithissä (kunnon pakarapuristuksella) 10x60kg, 10x70kg
+kuminauha lantiolle 4x12x70kg
-Lantionnosto 4x12x30kg
-Selkää alataljassa 100x46kg/41kg restapausella
-Kulmasoutu nautiluksen laitteella 2x12x15kg/puoli ja 2x12x20kg/puoli (neg)
-Pakarapotku 2x12x10kg ja 2x12x12,5kg
-Selkää ristitaljassa 12x10kg/puoli, 12x12,5kg, 12x15kg ja 12x17,5kg

Ja sitten tänäpä;

-Juoksumatto (wtf) "kivalla" ylämäellä, keskinopeus oli 4,9km/h. 11min
- Hauikset scottipenkissä 4x12x18kg
- Hauikset myötä- ja apinaotteella käsipainoilla 4x12x7,5kg
-Vipunostot 2x12x7,5kg ja 2x10x10kg
-Epäkkäät smithissä 12x+30kg, 8x+50kg, 4x8x+60kg ja 25x+30kg
-Hauiskääntö käsipainoilla 2x12x7,5kg ja 2x8x10kg
-Facepull (kasvojen korkeudelta) 15x15kg, 8x20kg, 2x8x17,5kg
-Pystysoutu 12x10kg, 8x15kg, 2x8x20kg

Juoksumatto yllätti minutkin. Ja ylämäkeen ihan vaan juurikin kankkujen vuoksi 8)

Noi smithin merkinnät on siis mitä painoa on tangon lisäksi.

Nyt kumminkin pikasuihku ja kohtu nukkumatin maata!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti