lauantai 11. marraskuuta 2017

Treenejä ja puuroitkua.

Phuh! Salilta juurikin kotiuduin. Hyvin meni treenit taas perille. Kävin pitkästä aikaa treenailemassa tuolla Porin Kuntokeskuksella Vanhallakoivistolla. Edelleen kertamaksun hinta on aika suolainen ( 7,5e), mut sali on kyllä ihan käypä.

-Selkää alataljassa 3x15x40kg, 12x50kg, 12x60kg, ja 3x8x0kg
-Kulmasoutu tangolla 2x12x50kg, 2x8x70kg ja 2x8x80kg
-Yläselkää ristitaljassa 15x27kg, 12x32kg ja 2x12x41kg
-Hauiskääntö (sivu hammeri)8kg käsipainoilla 4x12
-Hauiskääntö 8kg käsipainoilla 4x12 (lyhyt pää)
-Pakarapuristus smithissä (polvillaan) 4x12x70kg
-Veto alataljassa (pakarapuristus) 4x15x30kg
-Kyljet 24kilon kahvakuulalla 3x15

Mä totaalisesti UNOHDIN jalkapotkut, mut laitetaan sen piikkiin, että olin Kuntokeskuksella, enkä siellä missä yleensä :D




Hyi hele, mikä tasapaksu mötkylä mä olen >__<

Sit parit muut treenit tältä viikolta;

-Maastaveto 2x10x60kg, 2x10x80kg ja 2x10x90kg
-Kyljet 3x15x24kg kuulalla
-Takareisien venyttelyä

-Julle 4x12x50kg
-"Rive" 3x6x40kg
-Ylätalja 12x41kgx2, 12x46kgx2
-Alatalja 12x41kg ja 2x12x46kg
-Soutu laitteessa 4x12x25kg/puoli
-Alasveto laitteessa 4x12x15kg/puoli

-Military 2x12x20kg ja 4x8x30kg
-Olkaprässi ns. väärinpäin 2x12x20kg ja 2x12x25kg
-Viparit sivuille suorin käsin 4x12x4kg
-Superina facepull 4x17,5kgx15 ja etuviparit kapulalla alataljassa 4x15x7,5kg
-Epäkkäät ristitaljassa kahvoilla 4x15x17,5kg




Huomenna jos isäinpäivä-ähkyssä jaksaa, niin aatelin mennä reenaamaan rinta/ojentajat ja/tai jalat. Ojentajia en vielä oo uskaltanut reenailla ton kipuilevan ojentajan takia, mut olkapäätrenissä ainakin oli ihan ok ja muutoinkin alkais tuntua siltä, että uskaltais alluraisia viimeistään ensviikolla treenata.

Pikkasen näitä treenejä tullut sovellettua, kun treenikerrat vaihtelee kahdesta neljään tai viiteen kertaan viikossa. Nyt kun oon ottanu asiakseni myös muokata tätä löllyvää berberiä, niin siksi noita kankkuliikkeitä on tullut mukaan kuvioihin. Olkapäihin olis myös kiva alkaa saamaan tavaraa ja muotoa. No mut eniveis. Pääasia, että treenattua tulee ilman mitään ihme diipadaapaa.

No mitäs muuten, ei ihmeempiä. Koitan edelleen psyykata sitä, että mun kroppani muuttuu ja näemmä aika radikaalistikin tässä kun toi keskikumpu alkanut pyöristyä.  Mä en oo jotenkaan yhtään sujut tän asian kanssa, vaika tiedän, että tässä kohtaa se on väistämätöntä. Painoa mulla on tullut se vajaat viisi kiloa, ja sekin on liikaa. Ruoan laatu tai määrä ei sen kummemmin ole muuttunut, joten en tiedä mistä tuollainen(kaan) määrä on mun kroppaani tullut. Saatana.



Luca meni eilen ylläriyökyläilemään mun siskolleni. Peppen kanssa vietettiin leffaehtoo ja katsottiin ensin Viaplaysta Tappajan näköinen mies-elokuva. Sen jälkeen tulikin telkusta vielä uusin Indiana Jones. Sitten kello olikin sen verran että sai mennä nukkumaan :D Cheatmeal tuli taas vedettyä (grandiosaa, irtokarkkeja ja vähän sipsejä) ja olo oli sen mukainen....Ei vaan jotenkaan enää pysty tollasta määrää veteleen ilman, et puklu hakkaa kitalakea.  Oon tullut selvästikin amatööriksi tossa syömisessä. Noh, ehkä ihan hyväkin ;)

Tänäpä tosiaan olin tuolla salilla ja mitään muta ihmeempää ei ookaan ohjelmassa. Jotain siivoilua ajattelin toteuttaa ja saunakaan ei välttisti olisi huono vaihtoehto. Hmm, noh, katsotaan.



Mikäs päivä se olikaan, kun tällä viikolla joku aamu olin jo itkun ja raivona partaalla.....Peppe oli ottanut viimeisen banaanin omaan aamusmoothieensa ja mä jouduin laittamaan puurooni MEHUKEITTOA!!! Ei mehukeitto sis mitenkään huono vaihtoehto ole, mutta silti...oon nyt jo varmaan ainakin vuoden, puoltoista ellen ylikin syönyt aamupalaksi kaurapuuron banaanilla ja raejuustolla. Komboni oli piloilla ja lähes itkin verta.




Ei vaan ole tämän voittanutta <3__<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti