sunnuntai 26. marraskuuta 2017

Etukyykkyä pitkästä aikaa.

Liki kahden tunnin ja vain kahden liikkeen treeni meni hyvin perille.  En oo hyvään toviin tehnyt peruskyykkyä. Viimeks kun tein, niin 50kiloa tuntu painavan niin helvetisti, että alko vaan vituttamaan. Olikohan sekin vielä etukyykky....En kyllä edes muista. No mutta, tänäpä luanas ihan semisti ja vielä ihan kivoilla painoillakin, kun ottaa huomioon, että nyt oon tehnyt vähän erilaista treeniä entiseen verrattuna. Ja koska tää vatta alkaa kivasti keräämään ympärysmittaa, niin jopa neopreenivyön käyttö oon jäänyt pois jo aikoja sitten.

-Etukyykky 2x8x20kg, 10x40kg, 10x60kg ja 2x5(vai6?)x80kg ja loppun pudotussarja 6x80kg, 6x60kg ja 8x40kg. Toistojen määrä voi yhdellä tai kahdella heittää, kun eipä siinä tullut itse niitä laskettua. Ilman vyötä etukyykkyä tauon jälkeen kasillakympillä, ni ei huono.
-LEVEÄkyykky smithissä 10x+20kg, 10x+40kg ja 2x6x+60kg ja pudotussarja perään. Toistoja ei viety pohjaan saakka, eikä myöskään lukitukseen asti, eli sellasta paskapumppailua :D

Komiasti sai etureidet ja kankut kyytiä!



 Ja joo, olin jo varmaan puolet tosa satsista syönyt ennen kun älysin ottaa kuvan. Koska nälkä oli treenin jälkeen valtava, niin en myöskään ehtinyt keskittyä tämän paremmin kuvan laatuun :'D

Tällä viikolla jäi treenamatta ojentajat ja rinta. Eilen piti mennä tekeen oikeastaan jalat ja tänäpä piti pumpata tissit ja ojentajat, mutta nyt tä emnikin näin. Seuraavana treeninä sitten ne.

Parit muut treenit myös;

-Lantionnosto 15x30kg ja 3x15x35kg
-Yläselkää alataljassa 5x12x46kg
-Lat.pull koneessa 4x12x15kg/puoli
-Polvillaan kyykky smithissä 15x +40kg ja 3x15x+70kg
-Epäkkäät smithissä 4x15x50kg
-Yläselkää ristitaljassa 4x15x12,5kg/puoli
-"veto" alataljassa pakaroita puristaen 4x15 (2x20kg, 25kg ja 30kg)

-Pystypunnerrus istuen käsipainoilla  4x12x10kg
-Takaolkapäät penkissä käsipainoilla 4x12x5kg
-Olkaprässi laitteessa 12xtyhjä laite, 3x12x+50kg/puoli, 3x12x+7,5kg
-Viparit sivuille 4x12x7,5kg
-Facepull 4x15 (15kg, 17,5kg, 20kg ja 22,5kg)





No mitäs muuten?

Koulun saralla viimisiä viedään..toivottavasti :D

Muuten sitten; on paljon tullut mietittyä omaa fyysistä kuntoa ja oloa. Harmittaa, kun voimatasot tipahtelee, mutta sillepä nyt tässä kohtaa ei mitään voi. Alkuun lajien tekemättömyys ei tuntunut mitenkään kummoselta, mut nyt on kyllä mieli alkanut kaipaamaan niitä; Merkkaria, atlaskiviä, tukkia ja akselia. Muutamat kisat telkkarista katsoneena ja kilpakavereiden treenivideoita ja hienoja tuloksia katsoessa facebookista ja/tai instagramista tuo samaan aikaan ihanan tunteen, mut myös sen negatiivisemman. Negativiiset tuntemukset tulevatkin juuri siksi, että mä nyt en vaan pääse niitä tekemään. Tai no, pääsisin....mutta tosi kevyillä painoilla jos niilläkään, koska vatta on enemmän tai vähemmän jo nyt rajoittamassa tekemistä.

Mutta, koska aina yritän hakea myös jotain positiivista, niin nyt keskitytään todenteolla tohon pakaraosastoon ja yläkroppaan. Katotaan nyt alkaako tässä ruhossa tapahtua yhtään mitään, itestä tuntuu ainakin vain, että leviän joka suuntaan, enkä tarkoita sitä mitenkään hyvällä :D  No mutta onneksi suunta on vain oikeastaan ylöspäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti