maanantai 30. lokakuuta 2017

Treeniä kankuille ja vähän vetojakin.


Viimeviikon loppupuolella tuli tehtyä vielä treeni kankuille. En muista, oonko koskaan tehnyt treeniä, joka olisi kohdistunut pelkästään lähinnä berberille/takareisille. Hyvän tuntuman sain kyllä.

-Smithissä polviltaan puristukset pakaroille 2x12x40kg, 2x12x60kg
-Pakarapotku alataljassa nilkkaremmillä 4x12x12,5kg
-Veto alataljassa kunnon pakarapuristuksella 4x12x17,5kg
-Lantionnosto 4x15 ilman lisäpainoa
-Vatsat pallolla 3x20

Jos osaisin tehä "instaberberiposen", niin tässä olis nyt kuva siitä, vaan empä osaa :'D

Tänäpä sitten kävin hiukan maastavetoa tekemässä (2x10x60kg, 2x10x80kg ja 2x10x90kg), Sen lisäks tein pari sarjaa jullea pelkällä tangolla ja kyljet kahvakuulalla 3x15x24kg.

Pikkasen tuntuu hölmöltä/ei omalta tehdä vetoja "vain" noilla painoilla....No mutta toistoja ainakin tuli! Ja kyllä hiukan tota suuremmalla uskaltaa tehdä kumminkin. Mikäli tämä "raskauden raiskaama" selkä vaan antaa myöden.




Tänäpä oli neuvolakäynti ja kaikki oli iha ok. Nyt on hemoglobiinikin noussut aikalailla alkuperäisille lukemilleen. Aika toiseen sokerirasitukseen tarvis varata ja itken jo valmiiksi verta niistä neuloista...Hyi vittu sanon vaan.

Tänään havahduin myös siihen, että mun koulu loppuu liki kk päästä ja sitten oon koulutettu hieroja. APUA!!!! Toki itseopiskelu jatkuu pitkään vielä valmistumisen jälkeenkin!

Huomenna ei salille ehdikään, keskiviikosta en oo vielä varma. No mutta torstaina viimeistään ja vuorossa olis ojentajia/haukkareita/olkapäitä/rinuleita, mikäli mun kyynärpää lakkaa vineemästä. En oikein tiedä mikä siellä kipuilee, mutta ainakaan ojentajia ei tarvi nyt treenata ennenkun se menee ohi :S

Nyt pikkuhiljaa unten maille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti