sunnuntai 22. lokakuuta 2017

Tän viikon treenailut.

Ihanaa, kun alkaa pääsemään taas "kunnolla" treeneihin kiinni. Vaikka nyt muutama viikko onkin hiukan aktiivisempaa salitouhuilua jo taas ollutkin, niin nyt se alkaa vasta olemaan taas sellasta kunnollista. Paikatkin on saatu taas kunnolla kipeiksi tällä viikolla. Tähän muutamat tän viikon treenit alle;

-Pyöräily
-Kyykky ( viimisen päälle asstograss) 2x10x20kg, 10x40kg, 10x50kg ja 10x60kg
-"hack"variaatio smithissä 3x12x30kg plus pudotussarja
-Reiden ojennukset(25kg) ja koukistukset(35kg) superina 4x12
-Pohkeet prässissä 4x12x30kg

-Hauikset scottpenkissä 2x12x18kg, 2x12x20,5kg ja arskan 7-7-7 18kilolla
-Hauiskääntö käsipainoilla 4x12x7,7kg
-Ransk.punnerrus 2x12x18kg ja 2x12x23kg
-Ojentajat taljassa 4x12x17,5kg plus pyramidi sarja
-Vatsat 3x20 pallolla





Kroppa ihan paskana noista treeneistä :'D Huomaa että on ollut sellasta diipadaapatreeniä nyt vähän aikaa, mut tästä se lähtee taas! Pari vielä;

-Militarypunnerrus 2x10x20kg, 6x40kg, 4x45kg ja 6x40kg
-Loppupunnerrusta smithissä polviltaan 2x12x20kg ja 2x12x30kg
-Viparit sivulle 4x12x7,5kg
-Epäkkäät smithissä 2x15x40kg ja 2x15x50kg
-Olkaprässi väärinpäin istuen 2x12x20kg ja 2x12x25kg


Tänäpä piti reenata yläselkää, mutta Petteri halus seuraa ojentajille suunnaattuun giant-treeniin. Lupasin kokeilla, vaikka mun ojentajat on aika valmiit tosta edellisestäkin treenistä....Ihan semihyvin kulki siitä huolimatta, sen perään tein vielä pari liikettä yläselälle ja kyljet!

Giant-ojentajille. Nää 5 liikettä tehtiin siis peräkkäin ilman palautuksia. Tehtiin tää setti x5

-Kapea penkki kierros 1;10x40kg, kierros2; 10x40kg, kierros3; 10x35kg, kierros4; 10x35kg ja kierros5; 10x35kg
-Ransk.pun. istuen käsipainolla kierros 1 ja 2; 10x20kg ja kierros 3,4 ja5; 10x17,5kg
-Ransk. pun mutkatangolla, maaten k1;10x18kg ja kierrokset 2,3,4 ja5; 10x13kg
-Ojentajat nautiluksen koneessa kierrokset 1-5 10x10kg/puoli
-10x dippiä omalla painolla penkissä


^ tuo tehtiin siis viisi kertaa. Siihen perään;
-Superina vielä ojentajat taljassa narulla(10x12,5kg) ja käsi kerrallaan  kahvalla(10x5-7,5kg)
-Ojetajat laitteessa  30x25kg ja 30x10kg


lopuksi vielä;
-Yläselkää taljassa 4x12x12,5-15kg
-Ylätalja 12x36kg ja 3x12x41kg
-Kyljet 2x20x20kg ja 2x15x24kg




Että on tälle viikolle hyvin tullut treenattua. Huomenna lepopäivää ja tiistaina sitten taas varmaan pumppailemaan.

Kropan koostumus on selvästi muuttunut löysemmäksi ja se ärsyttää. No, itsepä jätin salikäyntejä aika reilustikin väliin tossa jokunen viikko takasin ja usemman viikon ajalta, että ihan oma vika. Toki sille oli syynsä.

Nyt kumminkin lähden vittuuntumaan tämän löllerökroppa-ahdistuksen kanssa suihkuun ja pian kohti unimaailmaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti