maanantai 3. heinäkuuta 2017

Pesistä ja salitreenejä.

Eilen oli piiiiiitkstä aikaa tai hyvät pesispelit ja kyllä sen huomas tänä aamuna...Mun pakarat ja reidet, varsinkin etureidet on aivan soosina. Edes kyykkytreenillä en oo näitä näin kipeiksi saanut aikoihin :D Yläkropassakin pientä "tukkisuutta" havattavissa, muttei laisinkaan niin pahasti kun alakropassa. Toivottavasti saatais jatkossakin yhtä mageita pelejä aikaseksi 8)

Tänään piti olla ohjelmassa maastavetoa, mutta sen siirsin suosiolla myöhemmäksi... Otin sitten yläselkää ja vähän ojentajia.

-Pyöräily 10min
-Alatalja 12x35kg, 40kg, 45kg ja 50g
-Kulmasoutu 4x12x20kg
-Alasveto 4x12x35kg
-Epäkkäät smithissä 4x12x50kg
-Vinopenkki (kapealla otteella) 12x20kg, 10x40kg, 6x50kg ja 2x2x60kg
-Ransk.punnerrus seisten 4x12x18kg
Kyljet 1x30 20kilon kahvakuulalla.

Huomas kyllä tossakin treenissä, et vähän oli hakuilua juurikin tn eilisen pesiksen takia, mut ihan semisti se kulki.

Edellisen kerran olin treenaamassa lauantaina ja vuorossa oli akselipunnerrusta.

-Pyöräily 6min
-Pystypunnerrusta 2x12x20kg, 8x30kg
-Akselipunnerrusta 6x46kg, 5x56kg, 3x66kg, 76kg(fail) ja 2(+1)x71kg
-Vipunostot 4x12x6,5kg
-Facepull 4x12x20kg
Lankutusta ja jalkojen "heittoa".

Akseli kulki ihan semihyvin, kun ottaa huomioon, että edelliskerrasta on roimasti aikaa, useampi kuukausi jopa. Nyt tossa...olisko ollut edellisellä viikolla koitin maasta muutaman toiston, mutta nyt olin päättänyt oikein tehdä kunnon akselitreenin. Mulla on akselipunnerruksessa maksimi ollut sen 78,5kiloa ja lauantaina reeneissä 71kiloa kulki hyvin, 76kilossa tuli oma pää vastaan. Laitan tähän pari kuvasarjaa.

Tossa toi 71kilolla tehty sarja. En tiedä mitä tapahtui, mutta ekaa kertaa kävi myös näin...



Eli jollakin konstilla sain ton koko hökkelin viskattua tonne taa :D no, näitä sattuu ja mulle ekan kerran koskaan lauantaina.

Otin akselia kymmenen kilon korotuksila ja kun tuli vuoroon 76kiloa, niin nuppi ei oikein ollut mukana. Kuupassa humisi vaan ajatus "kaks ja puol kiloa maksimista..". No, sepä ei siis tullut, mutta voimasta se ei kyllä kiinni jäänyt. Tähän kuva, että pään alle työntämistä ja kyynärten lukotusta vaille se olis aikalailla tullut. Tän jälkeen tein sitten tolla 71kilolla, ni ei jäänyt niin paljoa rassaamaan hampaankoloon. Vaikka vähän jäi siltikin, saatana >:)




Että semmottia. Huomenna varmaan vasta onkin paikat kipeinä...Jos ei, niin tarkotus olis sitä maastavetoa mennä tekemään. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :D

Viikonloppuna poikettiin myöskin Kellahdella ja siellä Lucan kanssa vähän myös voimailtiin :)


Niin joo. Sillon maaliskuussa (ehkä?) kun mulla todettiin se osittain tension neckistä johtuva jännitys/ponnistus päänsärky johon sain sen lääkityksen, niin nyt saan alkaa sitä annostusta laskemaan ja parin viikon kuluttua sitä ei tarvi sitten enää syödä laisinkaan, joujou :) Toivon vaan totisesti, ettei ne päänsäryt palaa....

Nyt kumminkin suihkun kautta sänkyyn!

4 kommenttia:

  1. Jämäkkää nostelua, hyvältä näyttää reenaus!

    VastaaPoista
  2. Tuun taas tänne norkoileen :) Hyvän näköistä tekemistä, rispekt! Meikäkin kävi eilen korkkaamassa uuet saliohjelmat, kuus viikkoo panostetaan voimankasvatukseen ja sitte katotaan miten läski tummuu. Haen täältä inspiraatioo :)

    -anne-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :)

      Nonni, kelepaa sit sunki treenailla 8) ilmoittele vähän, miten reenit lähti käyntiin :)

      Poista