tiistai 7. helmikuuta 2017

"Motin" puutetta ja sen palaamista.

Kuten varmaan voi postailujen tahdista ja tosta otsikostakin päätellä, niin motivaatio on ollut jossain ihan teillä tuntemattomilla....Edelleen. Tosin nyt vähän vielä enemmän, kun tossa jokin aika sitten. Muistan vielä, ku aloin blogia kirjoitteleen ja varsinkin kun useja blogeja ite seurailen, niin kiroon sitä, jos joku ei päivittele blogiaan "tarpeeksi usein" :D Nyt en tee sitä itsekään...Nooo, josko se tästä lähtis taas pikkuhiljaa. Motivaation puutetta on ollut myös reeneissä. Ei vaan ois sinne salille juurikaan kiinnostanut raahautua, mutta oon nyt siellä sitten käynyt kumminkin. Viimiset kaks treeniä silti on kulkenut ihan kivasti, et jos siittä sitä lisäponta sais taas tähän touhuun. Hope so!

Kirjailen tähän nyt parit treenit ainakin;
-Pyöräily
-Maastaveto 2x8x60kg ja 8x80kg (korokkeelta) ja ilman koroketta 6x100kg, 5x120kg, 140kg, 150kg ja 155kg. Loppuun viel sarja satkulla.
-Julle 2x12x50kg ja 11x60kg
-"reverseä" taljassa nilkkaremmillä 3x15x20kg
-Kyljet 15x24kg kuulalla, 15x28kg kuulalla ja 10x32kilon kuulalla.



Eilisen treeniä sovelsin hiukan. Aattelin jos sekin autais hiukan tähän motivaation metsästykseen ja hyvä fiilis ainakin reenin jälkeen jäi, joten eiköhän se ollut ihan hyvä optio.

-Alatalja 2x12x40kg ja 2x12x45kg
-Kulmasoutu käsipainolla 2x12x10kg ja 2x12x13,5kg
-Selkää ylätaljassa alasvetoa 12x20kg, 3x12x30kg
-Selkää ristitaljassa kahvoilla 12x15kg/puoli, 3x12x20kg/puoli
-Hauiskääntö scott 3x12x18kg
-Hauiskääntö käsipainoilla 12x6kg, 2x12x8,5kg
-Lankkupenkki(kapea) 2x15x20kg, 12x40kg, 12x45kg, 12x50kg. 10x55kg ja 6(+1)x60kg
-Ojentajat taljassa 3x15x30kg
-Dippiä penkeillä 2x5


Olin erottavinani ristitaljaa tehdessä hauiksen, oli kotona näköjään huonommat valot ja huonompi kuvakulma ;D Tän kuvan voisin omistaa veljelleni Petterille kun se aina kehuu ja ihailee meikäläisen haukkareita ja varsinkin epäkkäitä....;)

Tänäpä sitten oli koipipäivä. Kyykkyä piti tekemäni ja koska "raskaat treenit on pannassa", ni oon boksilla tehnyt. Noh, tänään uhmasin tota pannaa taas hiukan ja kokeilin ilman boksia. Hyvältä tuntu ja jonkinnäköstä peeärrää sieltä vissiin puski kyykyssä.

-Pyöräily
-Kyykky(boksi) 2x15 ja 20x20kg, 12x50kg. Boksi jäi pois--> 8x60kg, 5x80kg, 3x90kg, 3x95kg, 3x100kg, 3x105kg, 3x110kg, 3x100, 5x90kg , 8x80kg ja 2x3x60kg stopeilla.
-Prässi (yhden jalan) 3x10x+25kg
-Reiden ojennukset(25kg), koukistukset (25-30kg) ja pohkeet (smithissä 50kg) superina 3x10.
-Vatsat pallolla 3x20

Kyykystä jäi hyvä fiilis. Oon ehkä joskus tolla 110kilolla tehnyt, mut en noin syvää, enkä noin teknisesti puhdasta ilman kropan eteenpäin kippaamista. Jonkun vanhan postauksen olin lukevinani, että ei olis eka rauta, mutta ne on ollut sitten vähän enemmän sitä rykimistä ja ei todellakaan teknisesti noin hyviä. Korsettiin siis ainakin nyt parannusta tullut ja syvyyskin oli tarpeeksi alas kuulemma. Joujou, jaujau!





Olisin koittanut mielellään lisääkin, et tuleeko vielä kolmosia isommalla romulla, mutta jätettiin vähän nälkää enskertaan. Ehkä ihan jees niinkin joskus ;P

Niinjoo, ensimmäinen tutkinnonosa koulussa on nyt sitten kunnialla LÄPÄISTY! Jos vaikka tää mun stressierkki-suoni nyt vähän laantuis...

Ruokailuista vähän. Avokadoa oon nyt ottanut aikalailla jokaseen päivään mukaan, joko ihan lusikoimalla suoraan kuoresta tai sitten teen siittä tahnaa. Jauheliha-kukkakaaligratiinia koitin tossa jokupäivä tehdä, mut ei siittä tullut likikään sellasta, kun mama tekee :( Nojoo, olin vähän hätänen enkä antanut sen muhia uunissa ihan niin kauaa, kun olis tarvinnut. Hyvin se meni alas silti, mutta tarvii kyllä mama pyytää tekee sen mulle seuraavaks.



Onkohan tää nyt sitten kuudes vai seitsemäs viikko, kun oon hiilareita pitänyt tuolla max.40g per päivä. En oo tehnyt ketoainetestiä, mutta menkat jäi taas tulematta ja se on mulla selvä merkki ketoosista, koska raskaana en ole. Notta semmottii.

Tälläviikolla vähäsen ehkä lajitreeniä kokeillaan jo. Kyykystä kun ei ainakaan mitää isompaa huminaa päähän tullut, ni ehkä jokunen lajikin siinä menisi sitten.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti