tiistai 20. syyskuuta 2016

Vanhanuudenlaisia reenejä.

Nyt kun alkaa taas reenit säännöllistymään, niin ehkä alan taas tätä blogiakin päivitteleen...Miten hemmetissä nää päivät meneekin näin äkkiä? Mukamas eilen just blogin päivitin ja siittå on tosiaan jo viikko...No mut eniveis!

Mitäs kaikkea mä viimeviikolla duunailin...Reenailemassa kävin ja koulussa tuli oltua.






Lauantaina oli jokseenkin kauhean tylsä päivä. Suoritin jopa pienimuotoista ihmisöitymistä, ihan muutn vaan. Kaivoin kaapista myös ton "bolero"-nahkatakin.



Sunnuntaina mentiin koko poppoo Kellahdelle vähän pihahommia duunailemaan.

Maanantaina taas koulupv, mutta mulla se oli ns. vapaata, koska samoja asioita olen jo käsitellyt ja opiskeluut aiemmissa opiskeluissa. Pitkästä aikaa tuli otettua tirsat! Niskat on vetänyt jälleen aivan jumiin ja ihan kun vanne kiristäis päätä..Prkl, kyllähän ne jo auki olikin -___-

Ilman mitään sen kummosempaa syytä, on ollut jotenkin taas ihan "vittumitäpaskaa"-fiilis jonkun aikaa. Plaah. iköhän se tästä taas lähde rullaamaan. Toivottavasti ainakin. Koska mua vituttaa se, et mua vituttaa. Höhöööö.

Sitten tohon reenailuosioon. Jirin kanssa vähän tossa puhuttiin jokuaika takasin, että päivitettäs vähän mun reenejä. No, niin sitten tehtiin. Mitään ylitsepääsemättömän isoja muutoksia ei tullut, paitsi treenipäivien määrään per viikko ja vähän erilaisia liikkeitä, mitä normisti oon tehnyt. Testailen vähän niitä nyt, kun siellä oli mukana noita erilaisia penavariaatioita, että mites toi niska niistä tykkää, mutta kahtellaan. Lajit jää nyt myös vähemmälle tässä muutaman kuukauden aikana, punnerruksia lukuunottamatta. Luulen ton lajittomuuden olevan reenivaihtelun lisäksi ihan hyväjuttu muutenkin, mutta ei siittä sen enempää tähän nyt.

Tän päivän jumppailut meni kutakuinkin näin;

Etukyykky (lämmöt 20-40kg) ja 8x60kg, 5x6 80kg
Hackkyykky 15kgx12, 25kgx10 ja 35kgx8

Etureidet  3x12 25kg
Takareidet 3x12 30kg
Pohkeet 15x20kg ja 15x40kg
^superina

Vinopenaa leveellä otteella (lämmöt 2x12 20kg) 8x40kg, 8x40kg ja 8x45kg
"Käsipainopenaa" 12x10kg käsipainoilla, 10x12,5kg käsipainoilla x2
Ristitalja 12x 10kg/puoli, 12x15kg/puoli ja 12x20kg/puoli

Kyljet 20kg kahvakuulalla 2x30/kylki
Vatsat jumppapallolla 3x25


Eihän toi sinällään mitenkään erikoiselta kuullosta, mutta nyt tein sillain...tosi pienillä palautuksilla ja sen huomas! Sylki meinas lentää pariin otteeseen ja tutina tuntuu edelleen :D Alkulämmön tein vielä kuntopyörällä. Vatsoja piti tehä alkuunkin pari sarjaa, mut unohdin ne, vähän sitten pidempää sarjaa "rankuksi" tuol lopussa. Enskerralla kyllä ne muistaa, on sitten keskikroppa lämmin kyykyssä kans. Niin ja onhan sen verran muuten kanski erilainen reeni ku ennen, et oon yleensä tehnyt aina jalat ihan omana reeninään, nyt meni aikaa melkein samanverran vaikka tissireeninkin tein. Siittä on hyvä miettiä, kuinka pieniä ne palautukset oli..;)




Torstaina onkin sitten vähän erilainen "lääkäri"käynti...Siittä lisää silloin!



3 kommenttia:

  1. Koska se vatsanahkaa katsovan kirurgin aika oli, vai oliko juuri tuosta kyse? :)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista