tiistai 27. syyskuuta 2016

Reenejä ja yötöitä.

Aattelin jo, etten kerkee blogia paljoa tälläviikolla päivittämään, mut nyt on hyvä hetki! Tosin tää päätös päivittää blogia tirsojen sijaan saattaa yöllä töissä kostautua, mutta mutta...Katsotaan :D

Pääsin siis tosiaan viettämään tämänviikon yöt tuonn vanhalle tyäpaikalleni Nelostuotteelle. Unen rytmitys on hiukan ollut hankalaa Lucan eskari, mun koulun, Peppen töiden ja yhden auton kanssa, mutta kyllä tämmösen yhden viikon seisoo vaikka päällään!



Mutta siirrytään reeneihin! Latelen tähän parit treenit, joita en viel oo kerennyt pistämään. Aloitetaan perjantaisesta mavetreenistä.

Koska perjantaiksi oli ohjelmaa, niin salille oli mentävä heti aamupäivällä ja se ei tiettävästi oo mun parhain aikani treenata. En tieedä miksi, mut jotenkin on niin löysä olo aina. Noh, eniveis!

Alkulämpö 5min ja venyttelyt

-Vatsat taljassa 3x20 25kg
-Mave....Huoh. kaks lämpösarjaa tangolla ja 60llä kilolla. Sitten laitettiin Jirin kanssa 100kiloa painoa. Kokeilin niitä remmejäkin nyt ja vyönä oli vaan neopreenilämppäri. Katottiin myös mun nostotekniikkaa ja noi kaikki kun yhdistää, niin voi vittu. 5x5x100kg ja se oli oikeasti aika tiukkaa settiä. Toi alaselkä juilii taas kun ilman vyötä nostin. Remmien maailmaan en päässyt edelleenkään mukaan ja tekniikkaakin kun hiottiin niin huhhuh. Mave oli pitkästä aikaa tosi masentava kokemus.
-Kahvakuulaheilautukset 3x12 4kg kuulalla. Tappoliike ton maven jälkeen, mut toimi ja vaikka tuntukin paskalta, ni silti tykkäsin. Sairasta :D
-Epäkkäät smithissä 3x15 10kg, 15kg ja 20kg

-Vatsat jumppapallolla 2(vai3?)x30
Noi vatsarutistukset ton jumppapallon kanssa on ihan hirvitä ja voisin joka kerta oksentaa. No, titää ainakin et menee perille! Etureidet pääs taas kohtalaiseen pumppiin ja vaikka sattu, ni silti tuntu oikeesti aika hyvältä. Paitsi toi mave, se ei. Selkä on aika paskana nyt ja tää ei oo sitä "hyvää kipua" .



Perjantaina olikin sitten Meri-Porin vahvinmies Ryn kokous. Siinä tuli sitten myös vähän olusta nautittua ja myöhemmin Salla liitty mun seuraan. Kiva ehtoo oli, tattista vaan Salla! :)

Lauantaina ei mitään ihmeempiä, illemmalla kävin tuolla työpaikalla tsekkaamassa vähän juttuja.

Sunnuntaina olikin sitten vuorossa seuraava treeni; Olkapäät. Military ei tuntunut oikeen kulkevan, mut muuten suju ihan semihyvin.

5min crossaria, venytteluyt ja vatsat taljassa.

-Militarypunnerrus 12x20kg, 6x40kg, 2x5x45kg, 3x50kg
-Pystypunnerrus käsipainoilla 12x7,5kg ja 2x12 10kg
-Vipunostot 3x12 6kg
-Viparit eteen 12x6kg, 2x12 7kg
-Facepull narulla 3x15 25kg
-Vatsat pallolla 3x25kg

Salin jälkeen sitten kotiin suihkuun ja nukkumaan, koska sai valmistautua tulevaan ekaan yövuoroon!

Maanantaina en kauheasti saanut nukuttua ja sen huomas kyllä sittn koulumatkalla...Olsin voinut nukahtaa pystyyn. No, onneks isoin uni meni ohi ja koulussa meni kivasti. Koulun jälkeen kerkesin inan vielä tirsata ja sitten lähinkin töihin taas.

Tänäpä aamulla sainkin nopeesti jo unenpäästä kiinni ja sain nukuttua hyvin. Petterin kanssa oltiin sovittu salitreffit viideksi ja tänään oli taas jalka-tissi-treeniä tiedossa. Selkä vähän vittuili penaliikkeissä, prässissä ja vattoissa, mut kyykyssä onneks paketti pysy kasassa vyöllä.

Alkulämpö pyörällä 5min ja vatsat taljassa 2x25 25kg.

-Kyykky (bowbar) 10x55kg, 6x75kg,3x6 85kg ja 3x6 90kg
-Prässi 3x12 185kg

-Etureidet 3x12 30kg
-Takareidet 3x12 30kg
-Pohkeet 3x15 25kg lisäpainolla
^superina

-Vinopena leveällä otteella 2x1520kg, 2x8 40kg, 3x6 50kg
-Käsipainopena 3x12 10kg ja 2x13,5kg
-Ristitaljassa 3x12 15kg
-Kyljet 2x30/puoli 20kg kuulalla
-Vatsat jumppapallolla 3x20



Kohtalaisen komia hiki tuli taas....

Nyt mä syön vieelä jotain ja taidan keretä viel hetken huilailee ennen öistä työrupeamaa. Huomenna onkin sitten taas koulupäivä, joteen seuraava treeni meneee torstaille. Sillon on muistaakseni muuten fyssarikin taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti