torstai 7. tammikuuta 2016

Punkeropohdintaa part2 ja muuta.

En oo vieläkään päässyt yli mun edelliskertaisista punkeroajatuksistani. Eli luulen, et tää asia tulee vaivaamaan mua vielä jonkun aikaa. Toisinsanoen niin kauan, kunnes teen asialle jotain.

Kaikista typerin asia tässä on se, että vaikka tiedän _tasantarkkaan_ mitä, koska ja miten mun tulisi syödä, niin en syö niin. Mulla menee helposti siihen, että syön ihan liian vähän.

Kun painoa pudottelin, niin musta se oli helppoa, kun mulle oltiin annettu selkeät ohjeet mitä, milloin ja miten syön. Nou probleemos. Olen itsekin tehnyt itselleni ihan paperille jääkaapin oveen ruokailuohjeet, johon olen vielä kirjannut makrot ja vaihtoehtoiset ruoat ja niidenkin kaikkien makrot. Se ei kuitenkaan ole sama, kuin olla jollekin tilivelvollinen. Laihduttaessani pistin Piiskurilleni Outille joka maanantai aamu vaakalukeman. Aluksi kirjoittaen ja jossain vaiheessa ihan otin kuvan ja lähetin. Nyt mulla ei ole sitä piiskuria, jolle näin tekisin. Nyt oonkin miettinyt vakavasti tuudittautuvani ulkopuoliseen tahoo, jolle "joutuisin" olemaan taas tilivelvollinen syömisistäni. Se ei saa olla tuttu tai kaveri, vaan joku joka haistattaa vitut ja huutaa mikäli en onnistu :D  No ei kait, mutta siis. Tää on vähän kuin että suutarin lapsilla ei oo kenkiä. Phöh.

Kesällä kun sain "mukavasti" massaa sinne 108kiloon asti, niin mulle ei tuottanut minkäänäköistä ongelmaa pudottaa sitä sinne sataseen takaisin. Ja se onnistuikin muutamissa viikoissa. Kuitenkin se paino tuppaa jähmettymään siihen sataseen. Hmm.

Oon nyt siis ajatellut pyytää apua ulkopuoliselta taholta, jolle SAISIN olla tilivelvollinen.
Kirkan kätköistä löytyi tämmönen aarre. Tässä oon jo laihtunut 12 tai 16kiloa.
Plaah.

Eilen olin treenaamassa koipia. Ojennukset, koukistukset ja hackkia ja pohkeita sekä prässiäkin hiukan.


Tänäpä oli salilla selkää, vattoja ja vinopenaa. Niin ja hiukan säkinkantoa.

-Kyljet 3x15 16kg kuulalla
-Kierrot 3x15 6kg kuulalla
2x40 m 50kg säkkiä. Pudotus ja nosto 20m välein.
1x80m yhteen soittoon
-Kulmasoutu 1x8 25kg 2x8 50kg
-Alatalja 1x8 50kg 2x8 60kg
-Ristitaljassa 3x8 10-15kg
-Ylätaljassa 3x8 35kg
-Reverse 3x8 35kg
-Vinopena(kapea) 1x15 20kg, 3x8 50kg 1x4(?) 55kg
-Selän ojennuksia jumppapallon kanssa 3x(?)
-Jalkojen nostot 3x(?)







Tänään oli myös hieroja. Alaselästä naksahti kohdilleen joku taas. Harvemmin :) Jos vaikkápa mavekin kulkis taas. Tosin vasta ensiviikolla, mutta enivei...

Huomenna olis saliton päivä, mutta viikonloppuna sitten painetaan taas. Lajeja ainakin ja jottain muutakin sitten. Katotaan..

Nyt kuitenkin pikkuhiljaa unille, että pääsis huomenna ajoissa kouluun. Tänään kun nukuin piiiiitkästä aikaa lahjakkaasti pommiin..




2 kommenttia:

  1. Ymmärrän TÄYSIN ton että tietää aivan prikulleen mitä pitäisi syödä, mutta ei vaan syö :D
    Sama, kun tietää aivan prikulleen miten pitäis liikkua, mutta ei vaan liiku! Välillä se kyllä tekeekin tosi hyvää jäädä pollypussin kanssa katteleen netflixiä, mutta kun muistas sen 97% ajasta sit tehä jotain aivan muuta :D
    Ehkä se tästä, korvienvälihän tunnetusti on jokaisen pahin vastus....

    VastaaPoista
  2. Juurikin näin....Aika ärsyttävä piirre itsessä, selkärangattomuus ;D No mutta ehkä se tästä!!

    VastaaPoista