sunnuntai 17. marraskuuta 2013

ALLE SATA!!!

Vihdoinkin se vaaka värähti!!! Nyt oon neuvolapainoinen. Oi stana mikä fiilis :) Ihan järkyn hienoa. JEEJEEJEEJEEJEEEEEE!!
Tässä muutama kampaus pe/la;





Eilen lähin hunningolle. Pari kaveria oli Tampereelta tullut Poriin viikonlopuks ja niitten kans sit olin. Oli ihan kivaa. Tiet erkani kyl nii, et mä jäin pubiin ja nää lähti keskustaan. Ihan kiva ilta oli siitäkin huolimatta :)

Tänäpä oltiin Lucan kanssa meen mutsin tykönä synttäri kahvilla. Joukossa oli myöskin siskoni Sanna lapsineen ja mun veljen vaimo Anna lapsineen. Vipinää riitti. Pappakin tuli.
 Muutama sipsi ja konvehti tuli vedettyä ja pieni pala kakkua. Aika nopsaan tuli taasen makeakiintiö täyteen. Olo taas sen mukainen. Yök..Noh, ens viikolla alkaa taas armoton reeni.

Huomenna onkin sitten työpäivä. Jes :)

Tänäpä tarvis viel siivoilla. Ei sit huomen tarvis työpäivän jälkeen tehd mitään muutako mennä pumpulle. Huomen meen silti vast sen vert myöhää aamupvllä töihin, et tarvisko koittaa pitkästä aikaa sitä aamuaerobista....Hmm...Jätetään se mietintämyssyyn.

Tässä viel viikonlopulta muutama kuvanen;






Eipä mulla nyt oikeen mitään muuta sit olekkaan...Huomisiin siis.

5 kommenttia:

  1. mahtaako tossa ruoka kuvassa olla rahkaa, jotain marja keittoa...? mutta mitä noi muron näköset hommat on? :)
    itellä toi rahka suurena osana ravintoo tällä hetkellä ja vähän kaipais vaihteluja :)

    VastaaPoista
  2. Joo mulla kans toi rahka ja mehukeitto maistuu välill kolmekin kertaa päivässä :) Lesitiiniraetta on tos joukossa. Lisäkuitua. Ja vaikka onkin suht mautonta, ni tekee tosta rahkasta parempaa ja hiukan "pureskeltavaa" :) Kantsii koittaa, varsinkin jos lisäkuitua tarvii =)

    VastaaPoista
  3. Juu vähän tuntuu tympeeltä välillä toi pelkkä rahka ja marjakeitto, vaikka keittoja vaihteliskin. Kiitos vinkistä, tarviikin kokeilla :) ja kiitos tästä blogista, paljon antanut tsemppiä tähän ahertamiseen! nyt 1,5 viikon elämäntapamuutoksen myötä -2,5kg.

    VastaaPoista
  4. Hieno alku! Ja tosiaan se pyhä kolminaisuus; ruoka, uni ja liikunta. ruokailu osuus ja säännöllinen syöminen on se tärkein =) pienet annokset ja usein :)

    VastaaPoista
  5. Ja muuten, toiset käyttää myös niit fun light mehutiivisteitä mehukeiton sijaan. Ite on myöskin monta kertaa pitänyt koittaa pähkinöitä.

    VastaaPoista